Allt blir bättre när man delar

Kampanj för Länsförsäkringar Östgöta

Byns uppdrag

Copy

Form

Idé

Koncept

Produktion

Projektledare
Maria Kufver

Återbäringskampanj för Länsförsäkringar Östgöta

Mycket av det som betyder något här i livet blir bara större och härligare när man delar det med andra. Det är en av de idéer som Länsförsäkringar Östgöta har byggt sin verksamhet på ända sedan starten 1841. Att allt blir bättre när man delar är också idén bakom den återbäringskampanj som vi på Byn tagit fram.

Dela livet. Dela vardagen. Dela 200 miljoner.

Syftet med kampanjen är att uppmärksamma att kunderna, som ju också är bolagets ägare, i år får dela på hela 200 miljoner i återbäring. Med kampanjen ordnade vi en tävling på Facebook där alla östgötar hade chans att vinna härliga och roliga saker att dela med andra. Filmen som leder till tävlingen är producerad tillsammans med våra vänner på Lavette Film.

visualisering dator
Visualisering mobil

Kampanjen syntes i digitala och sociala medier, på bio och radio, i dagspress och såklart, på de egna kontoren.


Fler Case